Problemer med mobildækning

Senest opdateret: 27. Nov 2023

Her på siden kan du se, hvad man kan gøre, hvis du oplever dækningsproblemer på én eller flere adresser.




Se vores dækningskort til mobildata

Se mobil dækningskort


Oplever du dårligt signal på en bestemt adresse?

Gå disse trin igennem for at løse udfordringen.

Det er altid en god idé at genstarte mobiltelefonen, hvis man oplever fejl med en eller flere tjenester. 
 
Bemærk: Hvis du genstarter din telefon, skal du bruge din pin- og pukkode.

Find den på Mit TDC Erhverv. (Medarbejdere)
Gå til Mit TDC Erhverv. 

Alternativt kan du finde den på vores Selvbetjening. (Administratorer)
Gå til Selvbetjeningen.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.

Fejlen du oplever, kan skyldes en større fejl i området du befinder dig i.  
Du kan søge efter din adresse og se, om der er nogle aktuelle driftsforstyrrelser.

Se vores driftsinformation.

Er du tilsluttet et wi-fi-netværk, kan det være årsagen til dårlig samtalekvalitet (Wi-fi Opkald) eller internetproblemer på mobilen. Tjek derfor, at du har slået wi-fi fra og test forbindelsen igen.

Læs mere om Wi-fi Opkald.

Med 4G får du en meget større dækning til opkald. Vi anbefaler derfor altid at benytte VoLTE, da dækningen på 4G er den bedste, og det mest udbredte netværk fra masterne. 

Se guides til VoLTE.

Simkortet virker i en anden mobil 
Hvis fejlen ikke opstår i en anden mobil, ligger fejlen ikke på simkortet, men i opsætningen af din mobiltelefon. 

Kontakt forhandleren af mobilen, eller egen it-afdeling.  
Hvis forhandleren er TDC Erhverv, kan du læse mere her.

Simkortet virker ikke i en anden mobil 
Hvis du sætter dit simkort i en anden mobiltelefon og fejlen stadig opstår, følger fejlen med stor sandsynlighed simkortet. Hvis det er tilfældet, er du velkommen til at kontakte os her.


Bemærk: Sætter du dit simkort i en anden telefon, skal du bruge din pin- og pukkode.
Find den på Mit TDC Erhverv.

Gå til Mit TDC Erhverv.

Alternativt kan du finde den på Selvbetjeningen.
Gå til Selvbetjeningen.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.



Oplever du dårligt signal på flere adresser?

Gå disse trin igennem for at løse udfordringen.

Det er altid en god idé at genstarte mobiltelefonen, hvis man oplever fejl med en eller flere tjenester. 
 
Bemærk: Hvis du genstarter din telefon, skal du bruge din pin- og pukkode.

Find den på Mit TDC Erhverv. (Medarbejdere)
Gå til Mit TDC Erhverv. 

Alternativt kan du finde den på vores Selvbetjening. (Administratorer)
Gå til Selvbetjeningen.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.

Simkortet virker i en anden mobil 
Hvis fejlen ikke opstår i en anden mobil, ligger fejlen ikke på simkortet, men i opsætningen af din mobiltelefon. 

Kontakt forhandleren af mobilen, eller egen it-afdeling.  
Hvis forhandleren er TDC Erhverv, kan du læse mere her.

Simkortet virker ikke i en anden mobil 
Hvis du sætter dit simkort i en anden mobiltelefon og fejlen stadig opstår, følger fejlen med stor sandsynlighed simkortet. Hvis det er tilfældet, er du velkommen til at kontakte os her.


Bemærk: Sætter du dit simkort i en anden telefon, skal du bruge din pin- og pukkode.
Find den på Mit TDC Erhverv.

Gå til Mit TDC Erhverv.

Alternativt kan du finde den på Selvbetjeningen.
Gå til Selvbetjeningen.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.


Har overstående ikke afhjulpet dit problem, kan du vælge at ringe eller skrive til os.