Se dataforbrug og forbrugsrapport

Senest opdateret: 23. Apr 2024


Er du telefoniansvarlig eller har adgang til Selvbetjening, kan du tjekke forbruget på jeres abonnementer på 2 forskellige måder. 

Den hurtige måde: Se forbruget på ét specifikt abonnement 

Gå direkte ind til abonnement i Selvbetjening her

  1. Vælg det abonnement, som du ønsker at se forbruget på. 

  2. Scroll ned til Forbrugsdetaljer

  3. Her vil du se en forbrugsoversigt. 



Bestil forbrugsrapport: Se forbruget på flere abonnementer

Gå direkte ind til abonnement i Selvbetjening her

  1. Klik på “Bestil forbrugsrapport” nederst nede i højre side på skærmen.

  2. Du skal nu igennem 3 simple trin.


3 trin: Bestil din forbrugsrapport

Til at begynde med, skal du vælge de abonnementer du ønsker en rapport for. 

3 måder at vælge abonnement på:

  • Vælg et specifikt abonnement ved at klikke på den firkantede boks ved siden af nummeret.

  • Kender du nummeret i forvejen, kan du indtaste nummeret i søge tabellen.

  • Er det alle abonnementerne, kan du klikke på boksen ved siden af Abonnement.

Klik derefter på “Næste”.



Vælg den tidsperiode som forbrugsrapporten skal vise. 

Fortsæt til sidste trin ved at klikke på “Næste”. 



I sidste trin skal du blot indtaste den e-mail, så du får en besked, når rapporten er klar. Du kan se status og downloade rapporten under menupunktet Rapportindbakke.




Hvordan finder jeg min rapport, når den er klar? 

  1. Log ind på Selvbetjening.

  2. Klik på “Rapporter” i menupunktet til venstre. 

  3. Vælg "Rapportindbakke". 

Under Rapportindbakke kan du se dine tilgængelige rapporter. De vil ligger herinde i op til 10 dage inden de bliver slettet.  

For at downloade rapporten, skal du klikke på download ikonet til højre.

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os