Hvorfor vælge Unity Suiten?


Du kan sammensætte din Unity-løsning helt individuelt efter dine krav og behov. Unity Suiten kan bruges på tværs af mobil, ip-telefoner og softphones. Og med mange muligheder for at trække rapporter og statistik får du også et stærk ledelsesværktøj.

Fire agenter og et tilvalgsmodul


Receptionist, Agent, Desktop og Supervisor er de fire klienter, du kan kombinere for at optimere den gode kundeservice og -dialog i netop dit callcenter. Vil du derudover have en grafisk fremstilling af status  kan du supplere med Unity Dashboard.

Så enkelt er det at komme i gang


Unity-suiten til callcentret integreres sømløst med TDC Erhverv One+ og dine eksisterende CRM- og kalender­systemer. Det er en brugervenlig portefølje af løsninger med ensartet og intuitiv betjening på tværs af alle klienter.

TDC Erhverv Unity Suite - sammensæt din egen løsning

.

Tilkøb

Unity Dashboard

Unity Dashboard giver dig mulighed for at vælge præcis det dashboard, der bedst opfylder dine krav.

Du kan selv vælge værdier for agenter og for callcentret, og den overskuelige grafik gør det nemt at aflæse status.

Unity Dashboard er et tilvalg til Unity-porteføljen.

  • Vælg mellem færdigkonfigurerede skabeloner

  • Definer selv KPI-tal for agenter og callcenterkøer

  • Bevar overblikket med de grafiske elementer i løsningen