Det får I med en samlet omstilling-og samarbejdsløsning fra TDC Erhverv

Giv dine kunder en professionel modtagelse på telefonen. Undgå at miste vigtige opkald. Styrk jeres interne kommunikation og samarbejde.

Velkomsthilsen og ventemusik

Byd kunder velkommen og lad dem taste sig til rette afdeling.

Svargrupper med kø-funktionalitet

Sikrer at du ikke mister vigtige samtaler til virksomheden.

Enkel omstilling og callcenter

Personlig omstilling af kaldet til en kollega med den rette viden.

Medarbejder-overblik lige ved hånden

Find kollegaer og medarbejdere, se om de er til stede – og meld dig selv ledig eller optaget.

Vi hjælper jer godt i gang

Vi sørger for at du kommer godt i gang med løsningen.

Byg en løsning og få et uforpligtende tilbud!

I vores konfigurator kan du vælge abonnementer, tilføje samarbejdsværktøjer og omstiling og få et prisoverslag. Det tager kun få minutter og er helt uforpligtende.

KUNDECASE: TDC ERHVERV ONE+

Bone's og TDC Erhverv One+

Den danske restaurantkæde Bone’s er en kæde i vækst. Med 24 restauranter i hele landet og en stor medarbejderstab, der løbende arbejder på forskellige locations, var der behov for en fleksibel telefoniløsning, der kunne imødekomme op- og nedskaleringer, forskellige gæstetryk og omstilling af kald.

Vælg fiber sammen med din telefoniløsning

Gør det nemt for dig selv ved at samle alle dine løsninger ét sted. Med fiber får I markedets højeste hastigheder med maksimal oppetid og professionelt udstyr uanset, hvor i landet I driver forretning.

Hvorfor vælge mobilabonnementer fra TDC Erhverv

Store muligheder til små og mellemstore virksomheder

Stabile og professionelle løsninger samlet ét sted giver dig en nemmere hverdag og et stærkt fundament for at udvikle din forretning.

  • Vi servicerer mere end 50.000 små og mellemstore danske virksomheder

  • Vi kan levere både fiber, samarbejdsværktøjer og sikkerhed sammen med din telefoni, så du kan samle alt ét sted

  • Vi har adgang til Danmarks bedste mobilnetværk, målt af Teknologisk Institut 8 år i træk.

  • Teknisk hjælp og fejlmelding: Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00 samt weekend og helligdage: kl. 10.00-20.00